    From: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie dotyczace Neostrady TPSA
    Date: Fri, 24 Sep 2004 17:37:41 +0200

    On 9/24/2004 5:25 PM, Fanatik wrote:
    > Witam
    >
    > Mam taka sytuacje, ze umowe na neostrade 640 TPSA na okres 12 miesiecy
    > mialem do dnia 16.09.2004. Dnia 24.08.2004 pojechalem do telepunktu
    > rozwiazac ta umowe i w dokumencie mam rezygnacje z uslugi z dniem
    > 17.09.2004. Jak teraz wyglada moja sprawa, zwazywszy na to, ze w
    > regulaminie jest napisane, aby zglosic rezygnacje na 30 dni wczesniej
    > (terminu tego nie zachowalem, ale pisemna rezygnacje mam podpisana jw.
    > przez pracownika telepunktu)
    > Teraz chcialem zalozyc neostrade 128, ale w telepunkcie powiedzieli mi
> [...]

    No, wsadziłeś kij w szprychy systemu.

    Może dojść nawet do takiej sytuacji, że "nowe" zgłoszenie, czyli to 128k
    nie będzie mogło być realizowane, bo system będzie widział stary wniosek
    (ten od "zamknietej" umowy), wszystkie możliwe kombinacje plag egipskich
    w zakresie telekomunikacji możliwe.

    Pzdr: Catbert