  • Data: 2004-09-24 15:25:43
    Temat: Pytanie dotyczace Neostrady TPSA
    Od: Fanatik <"agis18[nospam]"@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam taka sytuacje, ze umowe na neostrade 640 TPSA na okres 12 miesiecy
    mialem do dnia 16.09.2004. Dnia 24.08.2004 pojechalem do telepunktu
    rozwiazac ta umowe i w dokumencie mam rezygnacje z uslugi z dniem
    17.09.2004. Jak teraz wyglada moja sprawa, zwazywszy na to, ze w
    regulaminie jest napisane, aby zglosic rezygnacje na 30 dni wczesniej
    (terminu tego nie zachowalem, ale pisemna rezygnacje mam podpisana jw.
    przez pracownika telepunktu)
    Teraz chcialem zalozyc neostrade 128, ale w telepunkcie powiedzieli mi
    ze mam umowe na czas nieokreslony i nie moge podpisac do czasu
    rozwiazania tej umowy. W miedzyczasie jeszcze przyszedl mi rachunek za
    wrzesien z oplata za druga czesc miesiaca wg taryfy na czas
    nieokreslony. Czy moge nie zaplacic czesci rachunku i jednoczesnie
    wysylajac reklamacje?
    Fanatik