  • 21. Data: 2003-02-08 20:53:09
    Temat: Odp: Pytanie do Sandry
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Stan_Z <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b23l1d$opu$...@n...supermedia.pl...
    > Widać, że jesteś strasznie nerwowa i niestety drażliwa na punkcie swojej
    > postaci. Czasem warto się odprężyć i spojrzeć w lustro czy aby nie za
    bardzo
    > jest się rozdrażnionym.

    dobry jestes :-) w lustro zerkam jak większość kobiet :-)

    to nic
    > strasznego.

    i ja tak sądze :-) ale nie wiem co np . co mnie spotka za ileś tam lat :-)

    A jak zapewne wiesz wzorce wyniesione z domu w przyszłości
    > często są naśladowane.

    i też tak czynie :-) hasło dnia " chłop i wół stworzony do roboty kobietka
    do pieszczot "

    > O to mi chodzi

    super :-)

    Sandra

  • 22. Data: 2003-02-10 07:20:25
    Temat: Re: Pytanie do Sandry
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 23. Data: 2003-02-10 17:14:17
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > : Spoko juz wstalem i trzese dupa .. :)
    >
    > dobrze będzie, napisz jak Ci poszło

    Slabo poszlo, test byl, 3.0 :(

    ,ale to z KKW wiec nie ma znaczenia.

    Konrad

  • 24. Data: 2003-02-10 17:49:32
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    > ponieważ grupa jest całkowicie anonimowa

    Internet NIE JEST ANONIMOWY, admini bez problemu moga sprawdzic twoj adres.
    Bedziesz "anonimowa" do momentu az czegos nie przeskrobiesz w i-necie.

    Pzd Travis

  • 25. Data: 2003-02-11 06:58:12
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    > Internet NIE JEST ANONIMOWY, admini bez problemu moga sprawdzic twoj
    adres.
    > Bedziesz "anonimowa" do momentu az czegos nie przeskrobiesz w i-necie.

    Owszem, ale tylko admini. I do tej pory niczego nie przeskrobałam.

    Joanna

  • 27. Data: 2003-02-13 12:54:57
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > Owszem, ale tylko admini. I do tej pory niczego nie przeskrobałam.

    A pamiętasz wypowiedź pewnego prokuratora
    "Dajcie mi człowieka a paragraf to już sam mu znajdę"
    ;-)))
    (aczkolwiek wtedy tak śmieszne to to nie było)
    Pozdrawiam
    Qwax

  • 28. Data: 2003-02-13 12:58:18
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : A pamiętasz wypowiedź pewnego prokuratora
    : "Dajcie mi człowieka a paragraf to już sam mu znajdę"

    ale to było w czasach, kiedy powstawały teorie, że adwokat służył Państwu i
    powinien namawiać oskarżonego do poddania się karze :)

  • 29. Data: 2003-02-13 13:02:46
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> wrote in message

> [...]

    To prawie jak na Kardaz...(w Star Trek).

    Proces nie ma na celu wykazanie winy, lecz ustaleniu kary.

    Boguslaw