eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPytanie do Gwidona : czy obligatoryjne Normy Polskie sa aktami normatywnymi >? › Re: Pytanie do Gwidona : czy obligatoryjne Normy Polskie sa aktami normatywnymi >?
    From: "killer_of_the_expert" <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie do Gwidona : czy obligatoryjne Normy Polskie sa aktami
    normatywnymi >?
    Date: Thu, 28 Feb 2002 13:17:20 +0100

    "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> wrote

    > Użytkownik "killer_of_expierd" <k...@a...com> napisał w wiadomości
    >
    > Dopoki pisze z sensem i nie rzuca miesem moglbys sie powstrzymac ze
    swoim
    > postem.Jest to niesmaczne i wkurzajace.Spojrz na to oczyma kogos nowego
    > ktory dopiero co wszedl na grupe.Twoj post jest bez sensu.
    >
    > Leszek

    Expierda trzeba rozpatrywac w kontekscie calego
    usnetu, a nie tylko jednej grupy...

    Ze zrozumialych wzgledow na takie spojerzenie nie stac
    zadnego newbie-lamera, ktory przed chwila wpadl na
    grupe i uzala sie na "nieludzkim" traktowaniem expierda.

    Ale troche wysilku, troche szperania w google i obraz pochlasta,
    ktory ma za duzo czasu, przerost ego, kilka zboczen i wiele
    innych zalet nabiera ostrosci.

    Cieszy mnie bardzo, ze wiedziony spoleczna
    nauka kosciola, probojesz bronic tego wirtualnego
    degenerata. (Blogoslawieni cisi...)

    Pozwolisz jednak, iz ja bede dalej reprezentowal
    stanowisko skrajnego darwinizmu...

    kote