    From: "Deffendi" <d...@a...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie O alimenty alimenty!
    Date: Sat, 11 Jan 2003 18:23:28 +0100

    > a dlaczego ona musi coś robić ? nie rozumiem?
    Ponieważ Policja nic nie robi!!!

    > pan komornik niekumaty? hm biedactwo ...

    Gdyby był kumaty to by nie było problemu!

    > ma obowiązek zgodnie z orzeczeniem sądu ...

    To dlaczego nie mozna tego wyegzekwować

    > a co Was to obchodzi ? przepraszam bardzo czyż ta Twoja koleżanka włącznie
    > Tobą to nie jacyś nadgorliwce?
    > kolezanke obchodzi wyegzekwowanie pieniążków tak?

    Jak juz wczesniej pisałem nie jestem z tą sprawą związany poza tym, że to po
    prostu moja koleżanka!
    Więc ja nie jestem nadgorliwy! A jeżeli nadgorliwością mozna nazwać próbę
    zrobienia czegokolwiek w celu pomocy samej sobie w sprawie w której Pa.ństwo
    sobie nie radzi to Ona jest nadgorliwa.

    > Czy w związku z tym, że
    >
    > zgodnie z orzeczeniem tak jezeli egzekucja bedzie dokonywana od samego
    > dłuznika w innym przypadku / fundusz alimentacyjny wypłaca alimenty
    > bieżące/...

    Dziękuje!

    > Czy
    >
    > art.137 k.r.o

    Jezeli mozna prosic to proszę troche jasniej szanowna Sandro!

    > I jak może zabezpieczyć swoje roszczenia?
    >
    > w sprawach alimentacyjnych zabezpiecza sie roszczenie ale nie w tym
    > przypadku :-)
    > występuje ono wtedy gdy a tam nie będę tu tłumaczyła bo to nie dotyczy
    > takiej sprawy jaką opisujesz...

    dziękuje!

    > I czy
    >
    > myślisz,że komornik to adwokat? :-)
    > w jakim celu zadałes to pytanie? :-)

    No to co zrobić w przypadku gdy komornik jest nieudolny?

    > egzekucje wszczyna komornik na podst.tyt. wyk. wobez jej nieskuteczności
    > podejmuje dalsze czynności zmierzające do egzekucji z funduszu
    > alimentacyjnego...

    Fundusz Alimentacyjny odmówił wypłaty alimentówz uwagi na fakt ze Matka
    pracuje i zarabia okolo 1400 plnów

    Pozdrawiam
    Piotrek O.