    From: Piotrr <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie
    Date: Wed, 21 Jan 2004 15:42:07 +0100
    Sender: p...@o...pl@pa68.ostrow-maz.sdi.tpnet.pl

    Dnia 2004-01-21 15:21 Użytkownik bosz napisał:

    > Myli sie pan..
    >
    > ALBO zrobia te 40 km drozej, albo taniej...
    >
    > W pierwszym przypadku nalezy zwolnic wiezniow i zaplacic drogowcom,
    > w drugim na odwrot... zwolnic drogowcow..

    Błąd. Więźniów nie da się zwolnić, płaci się im nawet jeśli nie pracują.
    Tańsi mogą być tylko jeśli Państwo wyceni godzinę ich pracy niżej niż
    godzinę pracy drogowca. Można to uregulować odpowiednim przepisem.

    > [...]
    >

    > Watpie, czy znajdzie pan dziedzine, by praca niewolnicza byla oplacalna.

    Praca przymusowa a nie niewolnicza. Jest pewna różnica. I jeszcze raz:
    czemu w Stanach jest to opłacalne?

    > [...]
    >

    > WSZEDZIE..
    > niem a problemu braku "miejsc pracy".. jest problem braku "placy".

    No proszę... A na więźniów nie szkoda pieniędzy? Lepiej je wyrzucić w
    błoto niż miałyby zaowocować jakimś remontem drogi na przykład?

    > Watpie by praca niewolnicza mogla sie okazac tansza...

    Wątpię by lepsze okazało się wydawanie pieniędzy na przestępców - nierobów.
    Poza tym widzę, że wyciął Pan kilka ciekawych pytań. Jeśli Pana
    wątpliwości okazałyby się na wyrost i pomysł okazał się możliwy do
    zrealizowania, czy byłby Pan za jego wprowadzeniem?

    Pozdrawiam
    Piotrr