  • Data: 2004-01-21 19:07:08
    Temat: Re: Pytanie
    Od: "szwaczu" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no a na więźniów by miał ? a w oparciu o jakie przepisy chciałbyś żeby
    > przymusowo pracowali ? Kp ? Tak czy incaczej za darmo nikt w tym kraju nie
    > pracuje, bo tak być nie może (przynjmniej oficjalnie). I proszę nie mów o
    > czynach społecznych.

    Hehe, a przymusowa służba wojskowa to co ? ;D Mniej więcej tak jak w więzienu.
    Biorą cię przymusem i robią z ciebie gówno. Różnica tylko tka że dostajesz za to
    śmieszny żołd.

    Jestem jendą z nielicznych osób na świecie które uważają że jeśli ktoś uważa że
    czegoś się nie da, to znaczy ni mniej ni więcej, tylko że nie chce mu się ruszyć
    głową. (ewntualnie, że jest na tyle ograniczony że nie widzi rozwiązania, co też
    sprowadza się do podpunktu pierwszego ;)
    Więźniowie nie muszą się martwić o dach and głową i wyżywienie, czyli mogą
    zarabiać mniej żeby im się to opłacało. Jeśli ktoś ma powiedzmy wyrok 10 lat to
    przez ten czas może uciułać trochę grosza. Pieniądze te były by na przykład mu
    wypłacane po wyjściu na wolność, tak że miał by z czym próbować "zaczynać od
    nowa". Mów co chcesz ale nie wszyscy ludzie siedzący w więzieniach to seryjni
    zabójcy ;) Wierzę w resocializację. (a tak przy okazji to o ile dobrze pamiętam
    praca odgrywa kolosalną w niej rolę)

    W pełni popieram Piotrra.