    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie
    Date: Wed, 21 Jan 2004 15:21:53 +0100

    Piotrr wrote:

    > A płaci im za to państwo. Jeśli zapłaci za 100 km, to zrobią 100 km.
    > Jeśli dodatkowe 40 zrobią więźniowie drogowcy nie będą stratni, bo
    > jedyną alternatywą było nie zrobienie dodatkowych kilometrów. To, że nie
    > zrobiliby tego więźniowie nie oznacza, że zrobiliby to drogowcy.

    Myli sie pan..

    ALBO zrobia te 40 km drozej, albo taniej...

    W pierwszym przypadku nalezy zwolnic wiezniow i zaplacic drogowcom,
    w drugim na odwrot... zwolnic drogowcow..

    [...]

    > Autostrady były tylko przykładem. Nie twierdzę, że temat jest prosty i
    > że podam Panu dokładne rozwiązania w ciągu kilku godzin. Do tego
    > potrzebny jest zespół specjalistów. Co nie dyskwalifikuje pomysłu jako
    > takiego.

    Watpie, czy znajdzie pan dziedzine, by praca niewolnicza byla oplacalna.

    [...]

    > Gdzie?

    WSZEDZIE..
    niem a problemu braku "miejsc pracy".. jest problem braku "placy".

    > Oczywiście, ale jeśli przychody przewyższą nakłady uważam, że pomysł
    > jest wart wprowadzenia w życie.

    Watpie by praca niewolnicza mogla sie okazac tansza...

    Boguslaw