    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Punkt w umowie - czy dozwolony
    Date: Thu, 04 Feb 2010 21:13:10 +0100

    (04.02.2010 19:32), Johnson wrote:

    > Myślę że tak. Przy czym interpretacja ma być interpretacją, a nie
    > wmawianiem potem czegoś przeciwnego o tego co jest napisane. Czyli jak
    > jest zapisane że coś ma być na 6 miesięcy, to nie można potem
    > interpretować że to 12 miesięcy, autor miał na myśli ;)

    Może dozwolony i ważny, ale czy sensowny?

    Chyba nie ma żadnego znaczenia, bo jeżeli strony się zgadzają - to nie
    ma różnicy interpretacji i punkt nie ma zastosowania. Znowu jeżeli się
    nie zgadzają, a sąd podzieli interpretację klienta - to chyba sąd nie
    wyda wyroku na niekorzyść klienta mimo że mu przyznaje racje tylko
    dlatego że jest taki punkt.

    p. m.