  • Data: 2010-02-04 18:44:26
    Temat: Re: Punkt w umowie - czy dozwolony
    Od: "Papo Smurf" <S...@z...sa> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "bim-bom" napisał:
    > Pewna firma telekomunikacyjna ma w umowie punkt:
    > "Interpretacja regulaminu należy wyłącznie do Organizatora Promocji".
    >
    > Czy taki punkt jest dozwolony i ważny?

    czy ważny to nie wiem, ale ja napewno bym go z umowy wykreślił, a jeśli się
    nie da to takiej umowy nie zawierał, bo od razu widać że strona umowy jest
    zwykłym oszustem i trzeba się spodziewać w związku z tym kłopotuf, bo w
    razie czego to ciebie na pewno nie będzie stać na rzeszę etatowych
    prafnikuf:O)