  • Data: 2013-09-05 12:10:43
    Temat: Re: Punkt kontroli drogowej na terenie prywatnym
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 5 Sep 2013, Bereza wrote:

    > Pozwolę sobie nie zgodzić się.

    I ja też.

    > Jako "każdy" wchodzi po służbie.

    Nie, po służbie nie wchodzi jak "każdy".
    Po służbie wchodzi jak "każdy zwykły obywatel".
    Bo to tak, jakby nie zauważać że krzesło elektryczne to jednak
    również krzesło.

    > W toku wykonywania czynności nie wchodzi jako "każdy".

    Ależ jak najbardziej.
    "Każdy" dla mnie oznacza "każdy", a nie "każdy z wyjątkiem wybranych" :>

    > To funkcjonariusz

    No właśnie.
    Czyli "jeden z każdych". Z obywateli o dowolnym statusie :)

    > i tym bardziej powinien być wrażliwy na przestrzeganie praw
    > ludzi, w tym prawa własności i MIRU domowego.

    Chyba jeszcze gwałt musisz dorzucić. I wyłudzenie.
    Przecież zostało po wielokroć wyjaśnione, że wg polskich przepisów
    owe dwie właściwości nie zostały naruszone!

    Miru domowego powiadasz?
    "Kto wdziera się do cudzego domu, mieszkania, lokalu, pomieszczenia albo
    ogrodzonego terenu albo wbrew żšdaniu osoby uprawnionej miejsca takiego
    nie opuszcza,"

    Ile razy można wałkować to samo - że nie są spełnione kryteria
    "naruszenia miru"?

    pzdr, Gotfryd