  • Data: 2004-02-05 14:42:28
    Temat: Re: Pulapki w samochodzie - konsekwencje?
    Od: "Francko" <b...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > rownie dobrze mozna by pozwac wlasciciela broni, ktoremu ukradziono bron i
    > ktos sobie leb ta bronia przestrzelil

    Nie musi przestrzeliwac sobie (ani nikomu innemu lba)

    Ustawa z dnia 21 maja 1999 r. o broni i amunicji.
    (Dz. U. z dnia 19 czerwca 1999 r.).
    (...)
    Art. 263
    (...)
    § 4. Kto nieumyslnie powoduje utrate broni palnej lub amunicji,
    która zgodnie z prawem pozostaje w jego dyspozycji, podlega
    grzywnie, karze ograniczenia wolnosci albo pozbawienia
    wolnosci do roku.

    Nie wiem jakie nowelizacje do tego artykulu wyszly, ale google
    mowi, ze nie.

    Fran