    From: "Blazej Czeladzki \(ByCZy\)" <b...@c...wsb-nlu.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pulapki w samochodzie - konsekwencje?
    Date: Wed, 4 Feb 2004 23:37:27 +0100

    "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl> wrote in message
    news:bvrq7t$slm$1@news.onet.pl...

    > czyn
    > tegoż
    >
    > Z wlasnej woli sie pozbawil ? Chyba nie calkiem. Prosze o wskazanie osoby
    > normalnej psychicznie, ktora swiadomie i z wlasniej woli pozbawia sie np
    > czesci ciala.
    No jesli widzial tabliczke z ostrzezeniem ze moze mu sie stac krzywda.
    Moglby tez wisiec regulamin okradania samochodu: "Kto bedzie probowal
    wyciagnac cos z mojego samochodu bez mojej wiedzy, naraza sam siebie na
    uszczerbek w zdrowiu!".
    Moznaby tez zainstalowac (dla niewidomych i niedowidzacych) automat mowiacy
    to.

    To pewnie nie zmienia mojej sytuacji ale tak gdybam.
    Co by zmienilo ta sytuacje? Czy np to ze zlodziej podpisalby sie pod
    oswiadczeniem ze zapoznal sie z tym co moze mu sie stac jesli tam wejdzie?

    I sprawa kolejna czy zlodziej moze mi udowodnic, ze to moje radio odcielo mu
    palec, jesli obcielo mu palec poza moim samochodem?
    Jakie dowody moglby przedstawic na to ze to wlasnie bylo moje radio i ze to
    ja tam zamontowalem cos co mu zrobilo krzywde.

    --
    Pozdrawiam: