    From: "Blazej Czeladzki \(ByCZy\)" <b...@c...wsb-nlu.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pulapki w samochodzie - konsekwencje?
    Date: Wed, 4 Feb 2004 22:00:32 +0100

    "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl> wrote in message
    news:bvre3d$b3k$1@news.onet.pl...

    > zlodzieji
    >
    > Dobrze sie czujemy?
    >
    > W razie wprowadzeniu pomyslu w zycie to :
    >
    > Art. 156. § 1. Kto powoduje ciężki uszczerbek na zdrowiu w postaci:
    > 2) innego ciężkiego kalectwa, ciężkiej choroby nieuleczalnej lub
    > długotrwałej, choroby realnie zagrażającej życiu, trwałej choroby
    > psychicznej, całkowitej lub znacznej trwałej niezdolności do pracy w
    > zawodzie lub trwałego, istotnego zeszpecenia lub zniekształcenia ciała,
    > podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.

    Czy obciety palec lub dwa to:
    a) _ciężkie_ kalectwo
    b) _całkowita lub znaczna_ trwała niezdolnośc do pracy w zawodzie (nie
    liczac muzykow bo ci raczej nie kradna radia za 200-400pln)
    c) _istotne_ zeszpecenie lub zniekształcenie ciała

    Co jesli zaprojektuje system na odciecie jednego palca, a on oderwie pol
    reki?
    To przeciez nie bylo w moim zamiarze, czy art 156 tez bedzie sie tego
    tyczyl?

    --
    Pozdrawiam: