  • Data: 2004-02-04 20:52:41
    Temat: Re: Pulapki w samochodzie - konsekwencje?
    Od: "Blazej Czeladzki \(ByCZy\)" <b...@c...wsb-nlu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A czy moge miec w aucie urzadzenie ktore unieruchomi delikwenta?
    Np. zwiaze go, zalozy mu kajdanki czy cos w tym stylu?

    Mnie bynajmniej nie chodzi o zabijanie 14latkow, ktozy kradna paczke
    paierosow, ale o to zeby placili za te wszytkie szyby ktore mi juz wybili i
    ktore jeszcze moga mi wybic.

    BTW
    Obcinanie paluchow to bylaby dobra kara.
    Powinni ja przywrocic.
    Za kazda rzecz jeden paluszek.
    Ciekawe czy ktorys dres bylby pozbawiony wiecej niz jednego......

    --
    Pozdrawiam: