    From: Olgierd <n...@o...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Publikowanie korespondencji.
    Date: Sat, 29 Sep 2007 20:49:28 +0000 (UTC)

    Dnia Sat, 29 Sep 2007 17:36:12 +0200, Przemek Lipski napisał(a):

    > Zakaz z ustawy o prawie autorskim nie mówi o tym, że nie masz prawa
    > publikowac własnej korespondercji tylko cudzej.

    Po pierwsze co to znaczy "własnej"? Tej, której jesteś autorem czy tej,
    której jesteś adresatem?
    No i zdziwisz się, ale więcej wolno zrobić z listem, który od kogoś
    dostałem, mniej - z tym, który sam napisałem. Chyba że to list otwarty,
    bądź zaznaczyłem w jego treści, że zamierzam skierować go także do innych
    osób.

    > Art 23 ks też nie
    > zabrania puiblikowania własnej korespondencji.

    Wcale tego też nie powiedziałem. Ale jeśli rozumiesz ten przepis do
    domyślisz się, że niekiedy rozpowszechnianie korespondencji na warunkach,
    o jakich piszę powyżej, także będzie dość ryzykowne.

    > Korespondencja którą otzrymujesz jest twoją właśnością.

    To grupa o prawie. Upraszam zatem o stosowanie terminów z języka prawa w
    sposób zgodny z ich znaczeniem i przeznaczeniem.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/