  • 31. Data: 2006-12-05 11:46:00
    Temat: Re: Publikacja nagich zdjęc nastolatki
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 5 Dec 2006 01:38:35 -0800, KRZYZAK napisał(a):

    > Naprawde. W koncu sie okaze, ze ktoras z twoich dziewczyn ma mniej niz
    > 15 lat i beda problemy.

    Zapewne tak, ale on wtedy raczej tez mial ponizej 15 lat :))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 32. Data: 2006-12-05 12:53:24
    Od: "KRZYZAK" <k...@g...com>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Wiem, co to jest. I faktycznie w tym przypadku nie była, bo ja nigdy nie
    > miałem obawy jej spełnienia

    O widzisz, doczytales wreszcie. Na przyszlosc zrob to zanim przystapisz
    do dyskusji.

    > jesteś tylko małym, tchórzliwym,
    > skretyniałym fiutkiem pełnym urojeń.
    >
    > Ale w tych swoich urojeniach jesteś kimś, z czyim słowem należy sie
    > liczyć, więc de facto _chciałeś_ żeby to była groźba karalna. W sumie
    > można powiedzieć, że było to nieudolne usiłowanie popełnienia
    > przestępstwa groźby karalnej ;->

    Jaki ladny przyklad projekcji. Podrecznikowy :)))

  • 33. Data: 2006-12-05 16:38:01
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    KRZYZAK napisał/a:
    >Naprawde. W koncu sie okaze, ze ktoras z twoich dziewczyn ma mniej niz
    >15 lat i beda problemy.
    Za fantazjowanie w stylu barona Muenchausena nikt raczej nie zostanie
    skazany. :-)

  • 34. Data: 2006-12-06 15:35:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur Drzewiecki wrote:
    > Za fantazjowanie w stylu barona Muenchausena nikt raczej nie zostanie
    > skazany. :-)

    A co, nie wolno się już wyciągać samemu za kołnierz? ;->

  • 35. Data: 2006-12-07 14:05:54
    Od: "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl>

    > Za fantazjowanie w stylu barona Muenchausena

    Wypraszam sobie kaleczenie nazwiska mojego ulubionego bohatera! ;-)

    Baron von Muenchhausen

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 36. Data: 2006-12-07 15:24:30
    Od: Wachcio <S...@p...fm.invalid>

    W przypływie natchnienia Sun, 3 Dec 2006 23:56:23 +0100, "Cezar"
    <c...@i...pl> napisał:

    >A widzisz tu "tresci pornograficzne" ? Bo mnie uczono, ze to takie ktore
    >pokazuja narzady plciowe "w dzialaniu".
    >Nie ma takze oczywiscie mowy o tzw innej czynnosci seksualnej wykonanej
    >przez ta maloletnia (jesli nia jest) lub ktorej mialaby sie poddac.
    >Wg mnie sprawa poza zakresem zainteresowania prawa karnego. Ew. mozliwa
    >ingerencja sadu rodzinnego, ale to juz inna sprawa.

    Prawnikiem nie jestem i nie wiem czy to pornografia ale tutaj sa "w
    dzialaniu"
    http://marian51.fotosik.pl/zdjecia/2.html

    --
    Wachcio
    wachcio(at)poczta(dot)fm

  • 37. Data: 2006-12-07 15:41:52
    Od: animka <a...@n...ma.wp.pl>

    Wachcio napisał(a):
    > Prawnikiem nie jestem i nie wiem czy to pornografia ale tutaj sa "w
    > dzialaniu"
    > http://marian51.fotosik.pl/zdjecia/2.html

    Ale rozwalone rozpadówy :-(
    To jest pornografia.

    --
    animka

  • 38. Data: 2006-12-07 16:15:46
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Andrzej Wróblewski napisał/a:
    >Baron von Muenchhausen
    Mea culpa. :-)

  • 39. Data: 2006-12-07 17:41:50
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    Wachcio napisał(a):
    > Prawnikiem nie jestem i nie wiem czy to pornografia ale tutaj sa "w
    > dzialaniu"
    > http://marian51.fotosik.pl/zdjecia/2.html

    Ale rozwalone rozpadówy :-(
    To jest pornografia.

    ---------

    Zwierząt nie widac, gwałtu i dzieci brak - to nie jest pornografia, tylko
    erotyka.

    Pozdrawiam Przemek

  • 40. Data: 2006-12-07 19:28:15
    Od: animka <a...@n...ma.wp.pl>

    Przemek Lipski napisał(a):

    > Zwierząt nie widac, gwałtu i dzieci brak - to nie jest pornografia, tylko
    > erotyka.

    Gdyby nie była rozkraczona i taka rozwalona to nie byłaby pornografia.

    Z mojej strony eot.

    --
    animka