  • Data: 2017-07-11 19:39:21
    Temat: Re: Ptaki a zafajdany samochód
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-11 o 17:01, Pszemol pisze:
    > Jestem za empatią dla starszych ludzi, którzy swoim dziwactwem nie robią
    > nikomu dużej krzywdy.

    Dopóki wszystkie samochody nie są obesrane pod blokiem po 24 godzinach
    postoju też mam wielką empatię ;-)
    We wszystkim trzeba zachować umiar. Na moim osiedlu to już przegięcie.
    Fakt jest dużo drzew ale oprócz srania to nie można w nocy spać od tych
    bandujących się szpaków. Były nawet przez głośniki puszczane odgłosy
    sokołów do odstraszania. Do tego doszło.
    Na pewno nie przeciwdziała temu łatwość zdobycia pożywienia.

    > Widzę, że Cię to z jakiegoś powodu bardzo cieszy.

    Widzę że to stan anormalny bo przez pół życia (20 lat) mieszkałem na wsi
    i wiem jak się zachowują dzikie gołębie. Cieszy? dlaczego?
    Potrafię zabić i wypatroszyć nie tylko gołębia ;-) Też mnie to nie cieszy.

    A Ty co? Ekolog-wegetarianin?

    > Jak dom jest pół dnia pusty i masz psa zostawiać samego to lepiej nie brać
    > psa. Nie wytłumaczysz psu że wszystko w porządku i nie ma się czym
    > martwić...

    Dlatego dalej twierdzę że ludzie nie wiedzą co jest dla zwierząt dobre
    poprawiają sobie humor to nakarmieniem gołąbka albo przygarnięciem
    psiaka do kawalerki w bloku.