  • Data: 2005-10-28 22:01:30
    Temat: Re: Psy.
    Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tiger" <

    > :-))) To samo nasunelo mi sie na mysl :-) Ale na powaznie... w gminach
    byly

    ale to bylo zlosliwe:-)

    i tez napisze - "ale na powaznie" uwazam ze troszke ludzie przesadzaja,
    rozumiem - kupy na trawniku komus przeszkadzaja, ale tak sobie mysle - czy
    nasze kupy komus tez nie przeszkadzaja?
    ja jestem za tym - zeby odczepic sie od wlascicieli, wydzielic skwerki (tak
    mowicie jak to pieknie jest na zachodzie, ale tam oprocz koszy sa jeszcze
    psie ubikacje...) i do tego nalozyc podatek ktory bedzie szedl wlasnie na
    sprzatanie i mysle ze wszyscy byliby zadowoleni - miasto by zatrudnilo pare
    osob, a pani na szpilkach nie musialaby sprzatac po swoim pudlu trawnika

    aaa - zeby mnie ktos zle nie zrozumial - na chodnikach pies zalatwiac sie
    nie powinien i juz, ale to wszystko sprawa kultury wlasciciela (na trawniku
    jednak kupa nie jest tak toksyczna - to w koncu pewnego rodzaju obornik)

    www.aem.pl GG: 1145538
    osiolek F650 CS - do sprzedania