  • Data: 2005-10-29 14:42:55
    Temat: Re: Psy.
    Od: ideogram <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alek napisał(a):

    > przesadę.
    >
    > Pomyśl jeszcze o komforcie psychicznym / poczuciu bezpieczeństwa innych
    > osób. Nie każdy lubi psy, niektórzy panicznie się ich boją.

    Wiem, dlatego też mój pies idzie zawsze przy nodze, a w pobliżu dzieci
    przeważnie siada na trawniku lub gdzieś z boku i czekamy aż maluch
    przejdzie.

    > Dlatego napisałem, że się staram. Nie mam na myśli absolutnej zgodności
    > postępowania z prawem ale raczej postawę wobec prawa i innych zasad.
    > Rzeczywiście pełna znajomość i bezwzględne przestrzeganie polskiego prawa
    > jest awykonalne (z winy ustawodawcy) ale świadome jego łamanie to już
    > zupełnie inna sprawa.

    Prowadzenie psa na smyczy ale bez kagańca nie jest niezgodne z prawem.

    --
    Co to jest zła kobieta? Jest to taki rodzaj kobiety,
    która nigdy się nie sprzykrzy. Oscar Wilde