  • Data: 2005-10-28 19:58:52
    Temat: Re: Psy.
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mogę odwrócić kota ogonem: każdy człowiek, który uważa, że każy pies
    > powinien chodzić w kagańcu, powinien nie wychodzić z domu. Równie mądre
    > zdanie, prawda?

    Sie wtrace, za pozwoleniem. Dziesiec lat wstecz, zielone osiedle m. st.
    Warszawy. Prowadze malego braciszka z przedszkola do domu, a ze dziecko nie
    robot, tylko zywiol, to biega sobie po sniegu i cieszy sie, ze napadalo.
    Nagle zza rogu budynku wyskakuja trzy ratlerki (!!!) i rzucaja sie na mojego
    malego, 5-letniego braciaszka. Jeden z ratlerkow rozrywa gruby, watolinowy
    kombinezon i rani w lydke, zanim mam czas dobiec i zareagowac. Posylam w
    pobliskie krzaki ze skowytem kopniakiem jednego z ratlerkow, ktory nie
    myslal odczepic sie od wyjacego z bolu i strachu dziecka. Sprawdzam, co sie
    braciszkowi stalo i wtedy podlatuje do mnie ze "sk....nami" i innymi
    przecinkami jakas damulka, okladajac mnie torebka. Cos jej odkrzykuje,
    pokazuje pogryzione dziecko i ku zdumieniu slysze: "to niech on tu nie
    biega!".

    Zamurowalo? Sorry, ale tak samo, jak z innymi ludzmi, w spoleczenstwie sa
    normalni wlasciciele psow i nienormalni "psiarze". Tych drugich, ktorym
    blisko do zoofilow, to bym czasem skopal tak samo, jak tamtego psa.
    Niektorzy ludzie nie wiedza, ze spoleczenstwo sklada sie z wiekszej liczby
    ludzi, niz oni sami. Kupuja mieszkanie w bloku, a poziom frustracji i
    pretensji maja taki, jakby mieszkali co najmniej w wielkiej hacjendzie na
    100 km^2 odludzia.

    Wiec moze zaproponuje: bez skrajnosci i patrzenia na swiat przez pryzmat
    wlasnego pepka, zarowno w dyskusji, jak i w zyciu.

    Pozdrawiam,

    Tiger