  • Data: 2007-04-24 11:00:41
    Temat: Re: Psy...
    Od: ps <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd napisał(a):

    > Wiesz co, mnie kiedyś zaczepiło paru łebków na ulicy, wieczorem.
    > Rozumiem, że powinniśmy ogłosić godzinę policyjną?

    Nie. Chodzi o to, żeby właściciele interesowali się swoimi zwierzętami,
    żeby ich zwierzęta nie czyniły szkód ani krzywdy innym ludziom.
    I po prawdzie to powiem Ci, że mniej mi przeszkadzają te samopas czasem
    chodzące psy (w sensie - bez smyczy) niż wszechobecne ślady ich bytności
    (czyt. g..na). Nie ma co popadać w skrajności, rozumiem Cię jak
    najbardziej. Jednak psa posiada się z wyboru, nie z obowiązku. Obowiązki
    wynikają z posiadania psa.