  • Data: 2007-04-24 10:08:10
    Temat: Re: Psy...
    Od: Marcin Kania <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > w tym ze pies powinien troche polatac, a nie tylko lazic na smyczy,
    > jak juz pisalem, dla jednego psa wystarczy kaganiec, dla innego smycz, a dla
    > jeszcze innego oba na raz
    I przy okazji narobic do piaskownicy gdzie bawia sie dzieciaki (jakos ni
    zauwazylem zeby ktoremus z wlascicieli pieskow to jakos wyraznie
    przeszkadzalo), obszczekac co niektorego dzieciaka - bo przeciez parki
    sa dla biegajacych pieskow bez kaganca a nie dla dzieciakow, prawda?
    Pomijajac juz fakt ze nie da sie wejsc na trawnik (czasami nawet na
    chodnik/alejke) - bo pieski biegaly luzem, a to co zostawily przeciez
    "zniknie".
    Moze to odbiega od tematu - ale czasami mnie to do szalu doprowadza -
    wazniejsze sa pieski, ich potrzeba wybiegania sie, potrzeba wolnosci niz
    bezpieczenstwo dzieci, ktore dosyc ze ich place zabaw maja wszyscy
    gdzies (wystarczy popatrzec na stan placykow zabaw w parkach), to
    jeszcze wyjsc piec krokow poza rodzicow w parku sie nie da, bo akuratnie
    jakis maly piesek wielkosc cielaczka bez kaganca ma wlasnie wychodne i
    musi sie wybiegac.
    Nie twierdze ze winne sa psy, ale skoro sie nie da zalatwic pewnych
    rzeczy na drodze zdrowego rozsadku wlasciciela, powinno to robic sie
    prawnie i z cala surowoscia pozniej to prawo egzekwowac.

    Marcin Kania