  • Data: 2007-04-24 10:09:38
    Temat: Re: Psy...
    Od: ps <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd napisał(a):

    > Jeszcze tego by brakowało.
    > W 2005 bodajże był ten durny projekt ustawy, do niej lista 33 ras (sic!)
    (..)
    Każdy pies powinien być wyprowadzany na smyczy i w kagańcu. Owczarek
    niemiecki też, każdy kundel, terier czy inny pudel.
    Taki łagodny owczarek niemiecki rzucił się na mojego dzieciaka (tak,
    tak, bez powodu), zdążyłem go zasłonić, pogryzł mi na szczęście tylko 4
    litery :) Jakiś terierek czy inne coś podobnego tak sobie delikatnie
    skoczyło na 3-letnie dziecko, że to się przewróciło i rozcięło o
    krawężnik głowę. No, ale przecież to mały łagodny piesek...