  • Data: 2005-01-27 17:22:55
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: lilia <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Iwon(k)a wrote:

    > a na rodzicow to tez tak dziala? sa zaczarowani i ida z dziecmi jak za
    > zaczarowanym grajkiem?
    > czy inne firmy nie maja podobnych reklam??
    >

    > iwon(k)a

    Nie wiadomo, ale ja osobiscie to bardzo chetnie poczytam te super tajne
    raporty psychologow McDonalda. Wiadomo, np. ze kolory wnetrz sa tak
    dobrane przez psychologow, zeby oczy klienta meczyly sie po paru
    minutach. Kazde krzeslo ma swoja moc przerobowa na minute uzytkowania i
    musi byc rotacja kientow na jednym krzesle, zeby byly wyniki finansowe.