    From: "Danusia" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przywileje górnicze a równość wobec stanowionego prawa
    Date: Mon, 26 Jan 2015 08:51:52 +0100
    <m9nlc1$357$1@node2.news.atman.pl> <m9nvtq$gah$1@mx1.internetia.pl>
    <m9qchf$rd9$1@node2.news.atman.pl> <m9rfoh$7q8$1@mx1.internetia.pl>
    <m9ssj7$e3s$1@node2.news.atman.pl> <m9st4b$el9$1@node2.news.atman.pl>
    <m9t615$s7t$1@mx1.internetia.pl> <m9u5ba$4th$1@mx1.internetia.pl>
    <m9vjit$dpj$1@node1.news.atman.pl> <ma2rem$tbu$1@node1.news.atman.pl>
    <ma308d$afk$1@mx1.internetia.pl> <ma3jsu$d0v$1@mx1.internetia.pl>
    <ma4pb5$ulf$2@node1.news.atman.pl> <ma4pkn$ums$2@node1.news.atman.pl>

> [...]
    więcej niż w PRL? To oczywiste że tak, ludzie w USA zarabiali więcej niż w ludzie w
    PRL i więcej niż w Niemczech, Francji czy Itali.

    rodziców czy mieli ciągłe problemy finansowe, brak pracy lub pieniędzy, czy byli
    bezrobotni, czy korzystali z pomocy MOPS, czy zdychali pod płotem bo nie stać ich
    było na lekarza lub szpital?

    > To, że jesteś typem człowieka "mogą mnie dymać, byle micha była pełna"
    > nie oznacza, że miałabyś narzucić taki niewolniczy system narzucać
    > normalnym ludziom. Nie mierz wszystkich swoją miarą.

    No wspaniały argument do dyskusji. Jeszcze przydałoby sie pare dowodów na to że
    ludzie w PRL byli niewolnikami. Nie wytartych sloganów lecz dowodów jakich używa sie
    w sądzie.
    Proponuję zacząć od definicji niewolnika.

    ---
    Avast.