    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przymusowy urlop - czy prawodawca ma prawo?
    Date: Wed, 13 Dec 2006 11:52:30 +0100

    Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:eqgbmamv47es.kb8tr8vdwm2i.dlg@40tude.net...

    > Ty masz problemy osobowościowe fart - udaj się do specjalisty - jeszcze
    > CHYBA jest nadzieja - acz nie wróżę że się uda.

    Q2 ....... dlaczego wysyłasz mnie do specjalisty ?????
    Ty natomiast zmień specjalistę .... ten Cię oszukuje :))))))))
    Tyle złośliwości :)))))))

    > A co ja napisałem?

    Właśnie to :)))

    > Wyrażasz się dosyć nie precyzyjnie fart.
    > Plan urlopów *nie jest* pracodawcy - jest ustalany wspólnie i w
    > porozumieniu - to tak gwoli ścisłości.

    Dwoli ścisłości to PLAN URLOPU USTALA PRACODAWCA ......
    Możesz iść do lekarza od oczu ..... bo nie widzisz art 163 Kodeksu pracy
    i mozesz jeździć po mnie ile wejdzie ... ale Q2 plan urlopu ustala
    pracodawca

    > Masz okropne zapędy dyktatorskie.

    Ale mimo to lubisz mnie .... prawdaaaaa ???????

    > Eeee - z percepcją u ciebie jest co najmniej na bakier.

    Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ???????
    a co to znaczy?????????
    Art. 152. § 1. Pracownikowi przysługuje prawo do corocznego, nieprzerwanego,
    płatnego urlopu wypoczynkowego, zwanego dalej "urlopem".

    Jeśli pracownikowi przysługuje prawo do corocznego nieprzerwanego urlopu ...
    to ma wziąźć cały urlop ..... nieprzerwany ..... owszem ... dopuszcza się za
    zgodą pracownika podzielenie urlopu na części ..... ale tylko na wniosek
    pracownika ........ jeśli nie ma wniosku ... pracownik ma otrzymać cały
    urlop ...... i tak nalezy planować urlopy ...... w przeciwnym razie duupa
    To w końcu z czyją percepcją jest niewyraźnie ???
    :))))))))))))))))))))))))))))))))

    > U ciebie biją murzynów? :/

    > Wracając do meritum wątku:
    > - urlop udzielany jest na PISEMNY WNIOSEK PRACOWNIKA
    > Czy to dotarło do twojej mózgownicy?

    dotarło :))))

    > Teraz się skup maksymalnie i porównaj co napisałeś wcześniej z tym
    > cytowanym artykułem z KP.
    > *Czyj* w końcu jest paln urlopów - wymysłem pracodawcy czy też
    > *UZGODNIENIEM* pomiędzy nimi - ke?

    > I li tylko się ośmieszyłeś - nic więcej :P

    > Bo urlop jet ich prawem - ot co.
    taaaak ... pod warunkiem, że nie zakłuci pracy normalnego toku pracy
    przedsiębiorstwa :))))))))))))))))))))))))))))

    Q2 teraz ... jak nie ma ludzi .... zawsze zakłuci :))))))

    > Kunta-kinte to historia fart.

    Ciiiiiicho wieeeem :))

    > Czy mogę zapytać o jedną sprawę:
    > - nie byłeś w przeszłości żołnierzem zawodowym?

    Nieeeeeeeeeeeee ..... nigdy ..... ale żałuję .... kumple już są na
    emeryturach ... w wieku 35 lat poszli ..... i teraz dorabiają

    > Prezentujesz typową mentalność plutonowego, tudzież młodszego sierżanta -
    > który "zagubił" się w życiu, po wywaleniu go z armii.

    Panie pałkowniku melduję posłusznie, że staram się tylko literalnie czytać
    przepisy i popadać w skrajności ........
    a że przy okazji oberwę kilka ciuli na grupach .... nic to ......
    real się liczy :)))))))))))))))

    PRAWDAŻ ???????

    pozdrawiam
    fart