    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przymusowy urlop - czy prawodawca ma prawo?
    Date: Wed, 13 Dec 2006 07:06:06 +0100

    > Urlop - jest udzielany przez pracodawcę na *pisemny wniosek pracownika* -
    > zarówno taryfowy, wypoczynkowy jak i bezpłatny.

    JASNE !!!!!! Q2 i co jeszcze ??????? no przecież podnieśli mi ciśnienie od
    samego rana .... rzuca się na ryj zapytanie "ociec prać????"

    Ja Wam dam decydować o urlopie !!!!!!!
    To pracodawca decyduje w finale, kiedy macie pójść na urlop.
    Po pierwsze w określonym przypadku prawdopodobnie pracodawca nie miał planu
    urlopu .... a jakby miał to i tak w pewnych warunkach mógłby poprzesuwać
    urlopy wg potrzeb. .......
    W mordę i nożem !!!!

    A może rzucić kilkoma paragrafami ??????????? no proszę:

    Art. 1542. § 1. Urlopu udziela się w dni, które są dla pracownika dniami
    pracy ......

    UDZIELA SIĘ ..... jasne ??????
    Kto może pracownikowi udzielić urlopu ????? inny pracownik ????? mama?????
    ciocia ???????
    NIE !!!! URLOP UDZIELA PRACODAWCA

    Mało tego ...... udziela od razu cały i nieprzerwany ....... :))))))))))))))
    na przykład w listopadzie lub marcu :))))))

    Dopiero na wniosek pracownika pracodawca może podzielić urlop na części
    ..... Q2 wrrrrrrrr

    Art. 163. § 1. Urlopy powinny być udzielane zgodnie z planem urlopów. Plan
    urlopów ustala pracodawca, biorąc pod uwagę wnioski pracowników i
    konieczność zapewnienia normalnego toku pracy. Planem urlopów nie obejmuje
    się części urlopu udzielanego pracownikowi zgodnie z art. 1672.

    § 11. Pracodawca nie ustala planu urlopów, jeżeli zakładowa organizacja
    związkowa wyraziła na to zgodę; dotyczy to także pracodawcy, u którego nie
    działa zakładowa organizacja związkowa. W takich przypadkach pracodawca
    ustala termin urlopu po porozumieniu z pracownikiem. Przepis § 1 zdanie
    drugie i trzecie stosuje się odpowiednio.

    § 2. Plan urlopów podaje się do wiadomości pracowników w sposób przyjęty u
    danego pracodawcy.

    I COOOOOOOOOOO???????
    Jasna choroba ........ pracownicy chcieliby niedługo decydować o sprawach,
    które ich nie dotyczą.

    PRACOWNIK MA PRACOWAĆ A POTEM DOPIERO ........ewentualnie iść na urlop.
    Zresztą ...... na urlopie pracownikowi chodzą po głowie tylko głupie myśli

    pozdrawiam
    fart