eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzyłapani na nielegalnym przekroczeniu granicy nie mają czego szukać w Polsce › Re: Przy?apani na nielegalnym przekroczeniu granicy nie maj? czego szuka? w Polsce
  • Data: 2021-09-27 12:41:34
    Temat: Re: Przy?apani na nielegalnym przekroczeniu granicy nie maj? czego szuka? w Polsce
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 24 Sep 2021 16:05:42 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Pojęcie głębi jest bardzo głębokie. Strefa nadgraniczna ma bodaj 15 km,
    > a to sporo.

    A to jest przepis, ze zawrocic w strefie mozna, a dalej juz nie?

    No i ... czy takie "zawracanie" to nie zmuszanie do nielegalnego
    przekraczania granicy ? :-)

    > Dobrze, że rzucania czarami nie proponujesz. Zakres dostępnych środków
    > określa ustawa. Zakazu bicia kolbami chyba nigdy nie uchylono.
    > Wprowadzono go z uwagi na zdarzające się przypadki łamania kolb karabinów.

    No to minister uchyli.
    Lepiej zlamac kolbe niz wpuscic imigranta :-)

    Poza tym mozna te pałką, skoro nie można kolbą :-)

    Tylko ... czy SG i WOT mogą używać pałek ? :-)

    > No i bawimy się w ping-pong. Szkoda, że przez miedzę ludzie biegają.

    > Nie znam białoruskiego prawa. Nie wykluczam, że tak to wygląda właśnie i
    > stąd informacje o przepędzaniu na polską stronę.

    No popatrz, to sie okazuje, ze ten zły Łukaszenko całkiem prawnie
    działa.
    A zacytuj polski stary i nowy przepis o "zawracaniu" ...

    > Nie mam zielonego pojęcia. Pewnikiem pozostaje, że tych 4.000 ludzi jest
    > na Białorusi i teraz oni mają problem.

    No nie wiem ... bo jak zlapali, to byli po naszej stronie.
    Wiec trzeba by sie dowiedziec, jak to z tymi zawroceniami było :-)

    > Dla mnie to taka trochę przez łzy radość. To są mimo wszystko ludzie.
    > Ludzie, których przez głupotę wprowadzamy w sumie w sytuację bez wyjścia.

    No jak - przeciez nie my, tylko ten tyran Łukaszenko :-)

    J.