  • Data: 2009-09-11 08:58:12
    Temat: Re: Przyjęcie spadku, komornik.
    Od: Piotr <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11-09-2009 o 00:12:30 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
    > Dzien Dobry

    > maj?tku ojca.
    >
    > A jesli wyjdzie, ze on jest ujemny i to sporo?
    > Chyba lepiej teraz wybulic 500 niz potem placic tyle dziennie odsetek od
    > dlugow?
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Czyli muszę uiścić opłatę kancelarii komorniczej za czynności spisu
    inwentarza.
    Gdyby spis okazał się ujemny to nie ponoszę już dalszych kosztów ?
    Gdybym nie uiścił opłat, a okazało się, że ojciec pozostawił długi to co
    wówczas, nie rozumiem ? Przecież przyjąłem spadek z dobrodziejstwem
    inwentarza przed notariuszem. Stąd moje pytanie padło, co będzie się
    działo jeśli nie opłacę kancelarii komorniczej ? Czy mogę złozyć jakieś
    oświadczenie przed komornikiem, że nie jestem zainteresowany sporządzaniem
    inwentaryzacji dóbr/długow ojca ?

    --
    Piotr