    From: "Piotr K." <d...@2...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przyjazd zagranicznym samochodem z za granicy do Polski
    Date: Sat, 3 Jul 2004 18:44:53 +0200

    Użytkownik "dogget" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:cc4j32$bik$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam !
    >
    > Chcialbym sie dowiedziec, czy jezeli kupilem samochod w Szwecji i
    > zarejestrowalem go w Szwecji na siebie (jestem Polakiem:) ) to czy moge
    > normalnie przyjezdzac do Polski posiadajac taki samochod ?? Podobno kiedys
    > nie mozna bylo przejezdzac granicy samochodem prowadzac samochod o innej
    > rejestracji niz narodowosc. Moze sie myle :/ Cyz ktos moglby odpowiedziec
    mi
    > na to pytanie ?
    > z gory dziekuje i pozdrawiam
    > dogget

    Kiedyś, jeśli miałeś zameldowanie za granicą, wizę itp. to spokojnie mogłeś
    przyjechać obcym samochodzem.
    Dzisiaj pewnie tez tak jest.

    Jeśli nie ma wizy, meldunku, to teraz tak naprawdę nikt nie wie. Ostatnio
    rozmawiałem z policjantami i on nie potrafili mi na to odpowiedzieć.
    Powiedzieli tylko, że nikt ich o niczym nie informował i oni nic nie wiedzą.
    Odesłali mnie z pytaniem do Urzędu Celnego.
    Pytałem się znajomego celnika i ten odpowiedział mi, że można.
    Ale pozostaje rzeczywiście pytanie o akcyzę....

    Piotr K.