  • Data: 2005-04-12 19:10:41
    Temat: Re: Przyciemniane szyby
    Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przypuszczam ze wiekszosc 7latkow w przedszkolu by w pelni zrozumiala
    > potrzeba przejrzystej szyby w samochodzie w obu kierunkach.

    Napisałeś taką bzdurę że aż boli. Jeśli by towarzystwa ubezpieczeniowe uznały że
    przyciemniane szyby w taki sposób że od zewnątrz jest ciemna a od wewnątrz
    przejrzysta stanowia zagrożenie i poparły to odpowiednimi badaniami to bym się
    zgodził że nie wolno przyciemniać. Skoro można prowadzić samochód w ciemnych
    okularach to i szyby moga być ciemnie. Cała reszta ma na celu pokazanie plebsowi
    kto rządzi. Argumenty że musze być rozpoznawalny na zdjęciu z fotoradaru będą
    głupie. Wolno mi jeździć w swoim samochodzie w czapce pilotce, goglach i
    przyklejonych wąsach. Nie będę rozpoznawalny na zdjęciu. Jak będę chciał
    przewieźć teściową w celu zakopania w lesie to też to przeprowadzę w taki sposób
    że przyciemniane szyby będą mi niepotrzebne. Nie widzę najmniejszego powodu z
    wyjątkiem dania policji jeszcze jednego powodu do czepiania się. Tomek