  • 1. Data: 2005-11-27 11:44:26
    Temat: Przwożenie narzędzi do pracy (budowlanka) do Anglii
    Od: "Skibbbi" <a...@r...pl>

    Czy ktoś się orientuje jak wygląda sytuacja z przewiezieniem narzędzi
    (maszynki do cięcia glazury, poziomnice, młotki, śrubokręty, wiertarki,
    drabiny, itp.) do z Polski do Anglii samochodem.

    Będę jechał przez Niemcy, Francję tam na prom do Anglii. Czy na
    którejkolwiek granicy mogę mieć problemy z przejechaniem. Czy muszę
    wypełniać jakieś dokumenty czy wystarczy moja ustna deklaracja, że jadę
    legalnie pracować do Anglii. Jak na mój transport będą patrzyć Niemcy i
    Francuzi (tam przecież nie można legalnie zatrudniać Polaków). Czy celnicy
    niemieccy i francuscy nie będą mieli wątpliwości, że to nie do nich jadę

    Jak to załatwić.

    Pozdrawiam,

    Krzys

  • 2. Data: 2005-11-27 12:12:22
    Od: " Shreek" <p...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Skibbbi" <a...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Jak to załatwić.

    Hmm, może trochę podywaguję...
    A skąd celnik będzie wiedzieć, że te narzędzia są potrzebne własnie Tobie do
    pracy?
    Może jedziesz do wujka i wieziesz mu graty...

    --
    Mirosław P.
    GG 1119311

  • 3. Data: 2005-11-27 12:40:01
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik " Shreek" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracy?
    > Może jedziesz do wujka i wieziesz mu graty...

    No i skąd będzie celnik na granicy?

    vertret

  • 4. Data: 2005-11-27 13:02:36
    Od: "f_idiechi" <f...@g...pl>

    "vertret" <vertret@@@op.pl> wrote in news:dmc9e7$312$1@news.onet.pl:

    > No i skąd będzie celnik na granicy?

    Jak nie ma granic ;) Kaine grenze UE ;)

  • 5. Data: 2005-11-27 13:24:51
    Od: "Skibbbi" <a...@r...pl>

    > Jak nie ma granic ;) Kaine grenze UE ;)

    A może tak merytoryczniej troch co ... to jest dla mnie naprawdę ważne. A
    tak wogóle to gdzie ta Anglia :)

  • 6. Data: 2005-11-27 15:30:03
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    Skibbbi wrote:
> [...]
    > niemieccy i francuscy nie będą mieli wątpliwości, że to nie do nich jadę

    Nie słychać o tym żeby Niemcy kogokolwiek prewencyjnie nie wpuszaczali
    domniemując, ze jedzie do pracy (ktoś się z tym spotkał?). Francuzi w
    ogóle nie mają kontroli granicznej.

  • 7. Data: 2005-11-27 19:45:50
    Od: " Shreek" <p...@M...onet.pl>

    > A może tak merytoryczniej troch co ... to jest dla mnie naprawdę ważne. A
    > tak wogóle to gdzie ta Anglia :)

    No to merytoryczniej...
    Nie ma zakazu przewożenia młotków, kielni, wiader, taczek, drabin... przez
    granicę.

    --
    Mirosław P.
    GG 1119311