  • Data: 2015-10-29 22:55:46
    Temat: Re: Przterg na korespondencję sądową 2016-2018
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko nikomu nie przyszło do głowy, że to będą fryzjerzy, kioskarze i
    >>
    > Bo moim zdaniem błędem była próba przekształcenia Urzędu Pocztowego w
    > firmę, a reszta stanowi skutek.

    Czemu błędem? To jest tylko naleciałość starego systemu. Jako dziecko,
    jeszcze w latach '90, byłem w Szwecji i wówczas dziwiłem się, pracując w
    sklepie spożywczym, że tam ludzie przychodzą odbierać paczki. Teraz, po
    latach, już mnie nie dziwi, że paczki można odbierać w sklepie, bo czemu
    nie?

    No ale jeśli dla ciebie korespondencja sądowa to takie ą ę, to w ogóle
    nie powinno być przetargu, tylko niech doręczają woźni sądowi. Ale skoro
    przetarg jest, to nic dziwnego, że może wygrać ktoś inny niż PP.

    --
    Liwiusz