  • Data: 2015-10-30 09:30:40
    Temat: Re: Przterg na korespondencję sądową 2016-2018
    Od: n...@t...net.pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 30 października 2015 09:15:14 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > I już widzę jak moja babcia, moi rodzice czy nawet moja siostra koresponduje
    emailowo z sądami.

    > Tak na szybko licząc to z 3/4 członków mojej rodziny nie korzysta z poczty
    elektronicznej

    Dlatego można ich nazwać ludźmi niedołężnymi.
    Twoje 3/4 rodziny powinny mieć możliwość nauczyć się odbierać
    emaile, zaś babcia powinna mieć rodzinnego opiekuna i to on
    miałby obowiązek korespondowania i nie tylko.

    Po prostu państwo musi stworzyć warunki odpowiadające XXI wiekowi.

    Emaile można byłoby odbierać nie tylko w telefonie, w domu ale również
    w szkole, przedszkolu, urzędzie, amdnistracji, hotelu itp. przynajmniej
    raz na tydzień za potwierdzeniem. To byłby obowiązek każdego obywatela.
    Myślę, że są możliwe rozwiązania powiadomień o przysłanych emailach
    na określone urządzenie.

    Cały czas mówię o koncie dla korespondencji państwowej
    w sensie adresu emailowego zarejestrowanego w ośrodku władzy (mieście).
    Czyli może to być onet, gmail, skrzynka dostawcy internetowego itp.

    Andrzej.