  • 11. Data: 2007-05-19 16:14:09
    Temat: Re: Przewożenie czapki MILICYJNEJ na podszybiu
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl>

    Nie no wozic antyradarowca chyba mozna gorzej z uzywaniem :)

  • 12. Data: 2007-05-19 16:23:20
    Od: Sebcio Łastowski <s...@n...com>

    japo pisze:

    > to z tych samych powodów jest teraz moda na wożenie kamizelki odblaskowej na
    > oparciu fotela?

    Niekoniecznie, w wielu krajach jest ona obowiązkowym wyposażeniem
    pojazdu. Ja osobiście wożę w samochodzie takową (oczywiście w schowku
    pod fotelem), przydaje się gdy trzeba wyjść z samochodu na ruchliwej
    drodze, np. w razie awarii. Po prostu lepiej człowieka widać a więc
    szanse na przeżycie większe.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio Łastowski * Gdańsk, PL

  • 13. Data: 2007-05-19 16:29:02
    Od: Sebcio Łastowski <s...@n...com>

    szerszen pisze:

    > a po co ci czapka akurat milicyjna, wystarczy zwykla biala czapka
    > pzypominajaca do zludzenia poicyjna, z tego co wiem to kapitanowie zeglugi
    > cywilnej tez takie maja, piloci lotu, czpka ta moze byc pozbawiona
    > emblematow, przeciez i tak widziana jest z daleka i przez szybe

    Chodziło o to że milicyjną łatwiej zdobyć :) Oczywiste że może być
    cokolwiek co przypomina czapkę policjanta ruchu drogowego.

    Temat mnie zaciekawił, bo taka czapeczka albo coś co ją przypomina
    doskonale dyscyplinuje kierowców w zasięgu wzroku. Nie robią głupich
    manewrów, jadą przepisowo a to znacznie poprawia poczucie własnego
    bezpieczeństwa. Już nie raz miałem debili z naprzeciwka, którzy nieomal
    o włos mijali mnie podczas wyprzedzania. Raz o mało nie zabiłem pieszego
    robiąc unik przed czołówką z idiotą, któremu ubzdurało się że zjadę na
    pobocze nie upewniwszy się, że mam to pobocze wolne...

    Myślę że widząc granatowe Mondeo z taką czapką na podszybiu narwańcy z
    przeciwnego pasa powstrzymają się przed takimi manewrami.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio Łastowski * Gdańsk, PL

  • 14. Data: 2007-05-19 16:34:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sebcio Łastowski" <s...@n...com> napisał w wiadomości

    > Temat mnie zaciekawił, bo taka czapeczka albo coś co ją przypomina
    > doskonale dyscyplinuje kierowców w zasięgu wzroku.

    kiedys w czasach tak zwanego komunizmu, ojciec mojego kumpla jezdzil z
    czapka kapitanska, zatem tez przypominajaca owczesna milicyjna, mialo to ten
    dobry skutek ze zadko kiedy go zatrzymywala milicja, przewaznie jak widzieli
    czapke machali ze moze jechac dalej ;)

    a co do twoich przemyslen, mysle ze troche przestrzeniasz spotrzegawczosc
    naszych kierowcow, patrzac na programy typu uwaga pirat, oni we wstecznym
    lusterku to czesto nawet radiowzu nie dostrzegaja, nie mowiac o cywilnym z
    czapka ;)

  • 15. Data: 2007-05-19 17:13:21
    Od: "japo" <s...@j...pl>

    ja też wożę taką już od paru lat, ale na fotel bym jej nie dał, a właśnie
    takich dużo jest..

  • 16. Data: 2007-05-19 19:53:13
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 19 May 2007 11:14:01 +0200, Johnson napisał(a):

    > Więc jakim prawem za noszenie czapki milicyjnej - czyli organizacji
    > której nie ma - naganę?

    Z tego co czytałem, oskarżyciel argumentował że mundury były podobne do
    obecnie używanych i wprowadzały innych w błąd :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 17. Data: 2007-05-19 19:57:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    scream pisze:

    > Z tego co czytałem, oskarżyciel argumentował że mundury były podobne do
    > obecnie używanych i wprowadzały innych w błąd :)

    To znaczy z jakiego przepisu został skazany, bo jakoś nie widzę ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 18. Data: 2007-05-19 23:48:58
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    pieknylolo83 napisał(a):
    > Nie no wozic antyradarowca chyba mozna gorzej z uzywaniem :)

    Nie wolno przewozić gotowego do użycia. Co innego w bagażniku zapakowany.

    --
    Filip.

  • 19. Data: 2007-05-20 12:29:55
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 19 May 2007 21:57:03 +0200, Johnson napisał(a):

    > To znaczy z jakiego przepisu został skazany, bo jakoś nie widzę ...

    Zdaje sie, ze policja oskarzyla ich z art 61 KW, ale nie wiem jak kare
    nagany argumentowal sad

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 20. Data: 2007-05-20 12:47:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    scream pisze:

    > Zdaje sie, ze policja oskarzyla ich z art 61 KW, ale nie wiem jak kare
    > nagany argumentowal sad

    Art. 61. § 1. Kto przywłaszcza sobie stanowisko, tytuł lub stopień albo
    publicznie używa lub nosi odznaczenie, odznakę, strój lub mundur, do
    których nie ma prawa,
    podlega karze grzywny do 1.000 złotych albo karze nagany.

    Więc gdzie tu mowa o zakazie noszenia czegoś podobnego do munduru ??

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com