    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przewożenie czapki MILICYJNEJ na podszybiu
    Date: Sat, 19 May 2007 18:34:39 +0200

    Użytkownik "Sebcio Łastowski" <s...@n...com> napisał w wiadomości
    news:f2n8kj$lb5$1@pippin.nask.net.pl...

    > Temat mnie zaciekawił, bo taka czapeczka albo coś co ją przypomina
    > doskonale dyscyplinuje kierowców w zasięgu wzroku.

    kiedys w czasach tak zwanego komunizmu, ojciec mojego kumpla jezdzil z
    czapka kapitanska, zatem tez przypominajaca owczesna milicyjna, mialo to ten
    dobry skutek ze zadko kiedy go zatrzymywala milicja, przewaznie jak widzieli
    czapke machali ze moze jechac dalej ;)

    a co do twoich przemyslen, mysle ze troche przestrzeniasz spotrzegawczosc
    naszych kierowcow, patrzac na programy typu uwaga pirat, oni we wstecznym
    lusterku to czesto nawet radiowzu nie dostrzegaja, nie mowiac o cywilnym z
    czapka ;)