  • 1. Data: 2004-05-19 09:26:09
    Temat: Przewoz towarów do krajw UE
    Od: "K." <k...@o...pl>

    Witam !

    Czy wie moze ktos jak jest obecnie ( po wejsciu do UE ) z przewozem towarow.
    Chodzi mi o przewiezienie wiekszej ilosci pewnego towaru X do Angli. Jakie
    sa ograniczenia. Oczywiscie nie mowie tu o papierosach bo na to napewno jets
    limit. Gdzie chociaz moze szukac informacji na ten temat.

    pzd
    K.

  • 2. Data: 2004-05-20 06:38:18
    Temat: Re: Przewoz towarów do krajw UE
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Użytkownik "K." <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jets
    > limit. Gdzie chociaz moze szukac informacji na ten temat.

    Absolutna swoboda przepływu towarów na terenie całej UE oczywiście z
    wyjątkiem towarów akcyzowych.
    Jesli masz na to papiery i potrafisz po drodze przekonać lotne kontrole
    celne to spox. Możesz wozić wszędzie i wszystko.

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów]
    http://kw1618.w.interia.pl