    From: "kornik" <k...@p...wytnij_to.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przewieszki pomiędzy blokami
    Date: Fri, 25 Jul 2003 00:03:34 +0200

    > Podstawy prawnej Ci niestety nie podam, ale jestem pewna, że (przynajmniej
    > naszej spółdzielni) jest to nielegalne. Na tablicy ogłoszeń w moim bloku
    > wisi informacja ze spółdzielni, że wszelkie nieuzgodnione wcześniej z
    > zarządem instalacje tego typu będą bez wcześniejszego uprzedzenia
    > likwidowane.
    > Może w regulaminie spółdzielni jest stosowny zapis?
    > W każdym razie my korzystamy z osiedlowej sieci, ale oczywiście jest to za
    > zgodą i wiedzą spółdzielni.
    >
    > Pozdr. Ewa

    Hmmm...Wiesz prawo ustanowione przez spółdzielnie jest mniej wiążace od tego
    ustanowionego przez powiedzmy sejm. Jezeli jest to mozliwe, to odmowa
    spółdzielni jest tylko ich widzimisie. Bo nawet jezeli się zgodzą, to i tak
    łamię prawo i jakiś inspektorat budowlany może mi się na głowę zwalić.

    Dzieki za pomoc :)