  • 21. Data: 2021-02-12 11:23:34
    Temat: Re: Przewaga RMFfm i podobnych nad konkurencją. Nadają.
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Przecież wiesz że powtarzam tylko to co usłyszałem w tvnach.
    A tam poważni specjaliści od medycyny i epidemiologi szczepionkowej się
    wypowiadali ;-)

  • 22. Data: 2021-02-12 13:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Przecież wiesz że powtarzam tylko to co usłyszałem w tvnach.
    > A tam poważni specjaliści od medycyny i epidemiologi
    > szczepionkowej się wypowiadali ;-)

    Nie wiem, pytałem kilkukrotnie i nie odpowiedziałes...
    Pamietasz kto taka rewelacje popełnił?
    Bo ja czegoś rownie głupiego nigdzie nie słyszałem, ale nawet jakbym
    usłyszał to bym zweryfikował bo wydaje sie to po prostu absurdalne do
    granic mozliwości.
    A ty bezrefleksyjnie powtorzyłes... i co ja mam myslec? ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 23. Data: 2021-02-14 22:25:51
    Temat: Re: Przewaga państwowych telewizji nad prywatnymi
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2021.02.11 o 11:09, Olin pisze:

    > Na to liczę. Najpierw tylko słyszałem o jakimś Ziemkiewiczu, więc
    > przeczytałem 3-4 jego felietony na Interii i wyrobiłem sobie zdanie.

    W każdym przekazie jest ziarenko prawdy.
    TVN uważa, że TVP manipuluje...
    TVP uważa, że TVN mapipuluje...

    Każda telewizja to samo wydarzenie przedstawia i komentuje według
    własnej linii redakcyjnej. Tak było, jest i tak będzie.
    Problem jest taki, że TVP INFO jest na multiplexie, a TVN24 na
    multiplexie nie ma.
    Oczywiście każdy kto chce , to do TVN24 dotrze przez internet lub talerz
    satelitarny, ale powszechnie TVN24 nie ma.
    Polsat NEWS jest dostepny na multiplexie w większych ośrodkach.

    Ideałem by było, gdyby Anita Werner i Danuta Holecka spotkały się w w
    jednym studio i każda przeczytała swój przekaz.

  • 24. Data: 2021-02-14 22:26:32
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2021.02.10 o 12:37, t-1 pisze:
    > Państwowe nadają, prywatne nie nadają :)

    Czy jest tu ktoś z Suwałk i ma naziemną TV cyfrową ?
    Jakie ma dostępne kanały TV ?

  • 25. Data: 2021-02-14 22:52:30
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-02-12 o 13:59, Budzik pisze:
    > i co ja mam myslec

    Zajmij się czymś.
    Podobno 40% Polaków nie ma dostępu do tvn.
    Usłyszałem dzisiaj od posła PO to powtarzam ;-)

    A wiesz co to jest MUX2?

  • 26. Data: 2021-02-15 11:28:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 14 Feb 2021 22:25:51 +0100, Krzysztof kw1618 napisał(a):

    > Ideałem by było, gdyby Anita Werner i Danuta Holecka spotkały się w w
    > jednym studio i każda przeczytała swój przekaz.

    To byłoby nieoglądalne i raczej niemożliwe do zrealizowania, bo w różnych
    telewizjach mówi się o różnych wydarzeniach, więc musiałaby się zbierać
    jakaś rada, która decyduje o czym dzisiaj mówimy, a co pomijamy.

    BBC jakoś daje radę być obiektywna, a u nas czuwa nad tym rada wybierana
    przez polityków, więc kiedy przyszli troglodyci, to załatwili
    wykształciuchów pałą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 27. Data: 2021-02-15 13:02:31
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    https://www.sat-charts.eu/lokalizator.php

  • 28. Data: 2021-02-15 17:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Zajmij się czymś.

    Czyli odpowiedzi nie bedzie?
    Nawet ci jajek nie starcza zeby przyznac sie do idiotycznego błędu, o
    wskazaniu osoby za która ta głupote powtarzałes nie wspomijajac?

    > Podobno 40% Polaków nie ma dostępu do tvn.
    > Usłyszałem dzisiaj od posła PO to powtarzam ;-)
    >
    > A wiesz co to jest MUX2?

    Kiedy w czasie wyborów pisałem iz argumentowanie ze ludzie nie maja
    dostepu do innych mediow niz publiczne to idiotyzm bo w czasach
    telewizji dvbt kazdy ma dostep do wszystkiego.
    Prostowano mnie wtedy ze nie do konca bo o ile mux3 jest wszedzie to
    juz pozostałe nie.
    Kiedy patrze na gestosc nadajników to tych z mux3 jest duzo wiecej.
    Ale ile gospodarstw domowych ma dostep tylko do mux3 - nie mam pojecia.
    Masz dane na ten temat?

    I co wazniejsze - jak to sie ma do tego ze bezrefleksyjnie powtorzyłes
    głupote o szczepionkach i co wazniejsze - czy chcesz wrocic do tamtej
    dyskusji i zmienic swoja wypowiedz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 29. Data: 2021-02-18 10:32:10
    Od: n...@o...pl

    Monika Głowacka <m...@i...eu> napisał(-a):

    > Ten kto zawsze ogladał komercyjne, teraz z nudów zajrzy do państwowych i
    > się czegoś dowie i wyrobi sobie zdanie.

    raczej tylko upewni się
    zwłaszcza oglądając Goebbelsa na TVP1

  • 30. Data: 2021-02-18 10:42:11
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

    > raczej tylko upewni się
    > zwłaszcza oglądając Goebbelsa na TVP1

    A napiszesz wprost kogo konkretnie nazywasz Goebbelsem o "Odważny Anonimowo"?

    --
    A. Filip