    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przewaga RMFfm i podobnych nad konkurencją. Nadają.
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 12 Feb 2021 12:59:46 GMT

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Przecież wiesz że powtarzam tylko to co usłyszałem w tvnach.
    > A tam poważni specjaliści od medycyny i epidemiologi
    > szczepionkowej się wypowiadali ;-)

    Nie wiem, pytałem kilkukrotnie i nie odpowiedziałes...
    Pamietasz kto taka rewelacje popełnił?
    Bo ja czegoś rownie głupiego nigdzie nie słyszałem, ale nawet jakbym
    usłyszał to bym zweryfikował bo wydaje sie to po prostu absurdalne do
    granic mozliwości.
    A ty bezrefleksyjnie powtorzyłes... i co ja mam myslec? ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"