  • 1. Data: 2021-02-08 15:07:57
    Temat: Malinowy Zdrój
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Sędzią Trybunału Konstytucyjnego może być osoba nieskazitelnego charakteru.
    Bezsprzecznie ten wymóg w chwili powołania posiadała Krystyna Pawłowicz.
    Teraz jednak okazało się, że mimo wiadomych obostrzeń bawiła w hotelu
    Malinowy Zdrój, skąd, z powodu pożaru, błyskawicznie ewakuował ją SOP. Nie
    pytam, w jakim trybie SOP chroni tę wybitną smakoszkę sałatek, ale czy
    grożą jej jakieś konsekwencje służbowe.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2021-02-08 15:14:37
    Temat: Re: Malinowy Zdrój
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
> [...]
    >SOP. Nie
    >pytam, w jakim trybie SOP chroni tę wybitną smakoszkę sałatek, ale

    a) moze byla tam sluzbowo - kto placil za hotel ?

    b) moze jako sedzia TK dobrze wie, ze ograniczenia sa
    niekonstytucyjne, wiec skazy na charakterze nie ma :-)

    J.

  • 3. Data: 2021-02-08 15:18:15
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 08.02.2021 o 15:07, Olin pisze:
> [...]
    > Malinowy Zdrój, skąd, z powodu pożaru, błyskawicznie ewakuował ją SOP. Nie
    > pytam, w jakim trybie SOP chroni tę wybitną smakoszkę sałatek, ale czy

    Obowiązuje interpretacja, że nie wolno:

    - świadczyć usług hotelowych w hotelu
    - świadczyć usług sanatoryjnych w sanatorium

    Natomiast wolno
    - świadczyć usługi sanatoryjne w hotelu

    Szach mat lewaki.

    MJ

  • 4. Data: 2021-02-08 15:45:00
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 8 Feb 2021 15:14:37 +0100, J.F. napisał(a):

    > a) moze byla tam sluzbowo - kto placil za hotel ?

    Kiedy ta królowa wykwintnych manier oświadczyła, że była w Solcu-Zdroju w
    celach leczniczych. Nie wyjaśniła czy leczy się na głowę, czy chodzi o inne
    organy.
    Nie jest również prawdą, że instalacja elektryczna spłonęła ze wstydu.

    https://tvn24.pl/polska/krystyna-pawlowicz-w-hotelu-
    malinowy-zdroj-pytania-o-pozar-i-ewakuacje-sedzi-try
    bunalu-konstytucyjnego-5011017

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2021-02-08 17:46:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

> [...]
    >wstydu.

    >https://tvn24.pl/polska/krystyna-pawlowicz-w-hotelu
    -malinowy-zdroj-pytania-o-pozar-i-ewakuacje-sedzi-tr

    No to po co ten post ?

    "Dopuszczalne jest prowadzenie działalności hotelarskiej "dla
    pacjentów i ich opiekunów w celu uzyskania świadczenia opieki
    zdrowotnej w obiekcie wykonującym działalność leczniczą". "

    Pani tam byla na leczeniu, i tak wolno.

    J.

  • 6. Data: 2021-02-09 11:56:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 8 Feb 2021 17:46:34 +0100, J.F. napisał(a):

    > Pani tam byla na leczeniu, i tak wolno.

    A o potrzebie leczenia w Malinowym Zdroju za 50 zł decyduje hotelowy
    lekarz.
    Dzieci Głuchej Jadźki też mogły jeździć na nartach, bo są uzdolnione.
    Takie przypadki tylko w Zjednoczonej Wokół Koryta Prawicy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2021-02-09 12:04:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    >A o potrzebie leczenia w Malinowym Zdroju za 50 zł decyduje hotelowy
    lekarz.

    W dobie teleporady ... to chyba dobrze.

    >Dzieci Głuchej Jadźki też mogły jeździć na nartach, bo są uzdolnione.
    >Takie przypadki tylko w Zjednoczonej Wokół Koryta Prawicy.

    A gdzie tam.
    Myslisz, ze hotel sprawdza legitymacje partyjne?

    Albo cos takiego
    https://www.zieleniec.pl/ruszamy-z-zajeciami-sportow
    ymi/

    Tęsknicie za #szusowankiem? Chcielibyście podnieść swoje narciarskie
    lub snowboardowe umiejętności? Mamy dla Was doskonałą wiadomość. Od
    soboty, 30 stycznia ruszamy w Zieleńcu z akcją: Edukacyjne zajęcia
    sportowe - lekcje jazdy na nartach i snowboardzie. Zajęcia odbywają
    się w pełnym reżimie sanitarnym.

    Na samym początku jedna istotna uwaga - zajęcia nie są równoznaczne ze
    wznowieniem narciarskiego sezonu w naszym ośrodku. Program jest formą
    edukacji i podnoszenia narciarskich umiejętności i wychodzi naprzeciw
    oczekiwaniom w odniesieniu do konieczności zadbania o fizyczną
    aktywność i zdrowie.

    I tez nie trzeba zaswiadczenia z parafii.

    J.

  • 8. Data: 2021-02-09 15:27:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dla zasady "obrzuć kogoś TVN-em to może coś się przyklei".

    -----

  • 9. Data: 2021-02-09 15:30:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To dobrze, czy źle?
    Powinien decydować za 2.40 zł lub za 250 zł to wtedy takie ch_je jak Ty by się nie
    przypie....ały, czy może powinien decydować nie
    lekarz, a sekretarz Twojej ś.p. partii o wyprowadzonym sztandarze?

    -----