  • Data: 2006-01-28 15:12:30
    Temat: Re: Przeterminowana żywność
    Od: "ron" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co ma piernik do wiatraka?
    > Dnia 31.10.2005 właściciel przyjął towar o numerach serii 123 z datą
    > ważności do 31.12.2005.
    > Ten towar kupił klient na paragon ABC i trzymał sobie w domu do dnia
    > 15.01.2006.
    > Dnia 15.01.2006 właściciel przyjął identyczny towar o numerach serii 456 z
    > datą ważności do 31.03.2006.
    > Ten towar kupił klient na paragon XYZ, przyniósł do domu i następnego dnia
    > z paragonem XYZ i przeterminowanym towarem 123 przyszedł do sklepu z
    > reklamacją.
> [...]

    No dokładnie, w praktyce nie ma żadnej możliwości sprawdzenia. Dodatkowo na
    rachunku nie ma żadnych numerów seryjnych produktów, jest tylko ciąg
    nazwa_produktu cena

    Więc w takim przypadku chyba pokrzywdzony klient jest bezradny. Gorzej jak
    się kupi większą ilość produktu (np. zgrzewkę jakichś droższych słodyczy) i
    okaże się, że 100pln idzie w błoto. Wniosek- sprawdzać ważność towarów w
    sklepie, co od dziś wprowadziłem w życie :)

    Pozdrawiam,
    Kamil