  • Data: 2006-01-28 14:52:56
    Temat: Re: Przeterminowana żywność
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:drfulq$dkf$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Kira <c...@e...wytnij.pl> pisze:

    > Nie wiem, w branży spożywczej nie działałam. Natomiast mi
    > jak przychodzi towar, to posiada numery seryjne - i mam te
    > numery seryjne jak najbardziej w papierach.

    W jakich dokładnie papierach?
    I co potem ten "papier" ma wspólnego z paragonem, który klient dostaje w
    kasie?
    Przecież na takim paragonie nie ma żadnych numerów serii. Jest nazwa towaru
    (ogólna) i cena. Jeśli miano by modyfikować paragon za każdym razem, gdy z
    magazynu schodzi inna seria tego samego produktu, to w przypadku produktów
    spożywczych byłyby to cokolwiek poroniony pomysł.

    --
    PozdrawiaM