  • Data: 2004-10-22 14:29:03
    Temat: Re: Przetarg na komputery. Czy mozna skladaki?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 22 Oct 2004, Catbert wrote:

    > + On 10/22/2004 2:09 PM, Paszczak wrote:
    [...]
    > + > Całość opiera się na 'a może nikt się nie dowie'. Wydaje mi się, że nie tak
    > + > znowu mało firm się na tym opiera - pisałem już gdzieś o otrzymanych ze
    > + > Szwecji zasilaczach. Siały jak spawarka elektryczna :)

    No, jak ktoś zmierzy to ten kto wystawiał CE może dostać po palcach :>

    > + Ja mam do czynienia z urzadzeniami, które w przypadku niespełnienia wymogów
    > + potrafią doprowadzić np. do wybuchu instalacji - więc o ile sam papier mniej
    > + mnie ineresuje, o tyle rzeczywiste parametry i owszem - tu raczej nikt nie
    > + wystawi żadnego papieru, gdy nie jest pewnien

    No tak powinno ZAWSZE być. Wystawca CE ryzykuje swoją głową :)

    Ale PeCeTa IMO testować NIE MUSI.

    > + No i tu widac głupotę jak na dłoni - jeżeli karta ma certyfikat i jest z
    > + fabryczną anteną, to założenie, że po zamontowaniu w komputerze będzie "be"
    > + jest idiotyzmem.

    ...no i przy tych założeniach producent PCta wystawi oznaczenie.
    Odpowiada w sumie za to że kupuje u ODPOWIEDZIALNYCH DOSTAWCÓW....

    pozdrowienia, Gotfryd