  • Data: 2004-10-22 14:37:51
    Temat: Re: Przetarg na komputery. Czy mo?na sk?adaki?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 22 Oct 2004, Przetarg wrote:
    [...]
    >+ szkoła organizujaca przetarg musiby sie martwić o to CE? Nie zawarlismy tego
    >+ w specyfikacji. Nie zalezy nam CE a zalezy na tanich komputerach. Czy cos
    >+ zmieniac czy poprostu wybrac najtańsza oferte? Głównie chodzi o to czy nikt
    >+ nie bedzie sie odwolywał (Vobis bo tylko oni pewnie mają jakies dokumenty).

    Ależ... weź i zapodaj groups.google.pl -> zaawansowane
    stosowny tekst :) (czyli grupę i CE :))

    Była dyskusja (chyba nie raz), co najmniej dwa adresy artykułów
    z prasy (a chyba nie ja jeden zapodawałem), namiar na przepis też
    był...

    PRODUCENT kompa ma WYSTAWIĆ deklarację CE.
    ON. Osobiście. I ON za to odpowiada.

    A nie ty za to że coś masz sprawdzać.
    I żadna duża firma z tego tytułu IMHO *skutecznie* nie "podskoczy" :)
    - owszem, próbować mogą. Na tej samej zasadzie jak zapodawane na grupie
    firmy windykacyjne zapodają dłużnikom że za niezapłacenie kwita "za
    telefon w 1995 roku" wsadzą ich do więzienia tudzież eksmitują
    z mieszkania :]

    Cytowałem zapis z CE z mojej myszki :)

    UWAGA: *są* takie wyroby że *obowiązują* testy, ale to wynika
    z dalszych przepisów wskazanych w przepisie opisującym zasady
    oznaczania CE a NIE "generalnie" ! *O ile wiem* to "komputer
    domowy" się do tego nie zalicza... Ale już ZASILACZ do komputera
    - zdaje się wręcz przeciwnie ! (tj. musi przejść testy).

    pozdrowienia, Gotfryd