  • 1. Data: 2005-04-10 11:23:08
    Temat: Przetarg
    Od: "netmax" <n...@o...pl>

    Witam,
    Chce wziasc udzial w przetargu na budowe sieci komputerowej z dostepem do
    Internetu w jednej ze spoldzielni.
    W specyfikacji przetargu, w jednym z wymagan jest przedstawienie pracownikow
    ktorzy odziwo MAJĄ MIEĆ MIEJSCE ZAMIESZKANIA w w/w spoldzielni (organizatora
    przetargu).
    Posiadam wlasna "ekipe" do w/w prac, ktorzy niestety nie zamieszkuja w tej
    spoldzielni. Czy w/w punkt w specyfikacji jest zgodny z zasadami wolnej
    konkurencji??

    z gory dziekuje za odp.
    pozdrawiam
    ntx

  • 2. Data: 2005-04-10 11:32:52
    Temat: Re: Przetarg
    Od: "MrA" <m...@o...pl>

    Użytkownik "netmax" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > spoldzielni. Czy w/w punkt w specyfikacji jest zgodny z zasadami wolnej

    Witam

    Moim zdaniem cos tu smierdzi...
    Sprawdz jakie inne firmy staraja sie wygrac przetarg? Moze jest jakas, ktora
    zamieszkuje w tejze spoldzielni ;)

    Andrzej

  • 3. Data: 2005-04-10 11:36:04
    Od: "netmax" <n...@o...pl>

    Użytkownik "MrA" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > >
    > Witam
    >
    > Moim zdaniem cos tu smierdzi...
    > Sprawdz jakie inne firmy staraja sie wygrac przetarg? Moze jest jakas,

    tez tak pomyslalem, ale na co mam sie powolywac zeby zniesli ten punkt??

  • 4. Data: 2005-04-10 11:45:41
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

> [...]
    > tej

    > ktora
    >

    > tez tak pomyslalem, ale na co mam sie powolywac zeby zniesli ten punkt??

    Po pierwsze nie podałeś czy to postępowanie prowadzone jest z zstosowaniem
    przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych?
    Jeżeli tak, to nie pozostaje ci nic innego jak wnieść protest - ale
    pamiętaj, że masz na to nie więcej niż 7 dni od dnia kiedy się o tym
    dowiedziałeś :-)

  • 5. Data: 2005-04-10 11:48:51
    Od: "netmax" <n...@o...pl>

> [...]
    > Jeżeli tak, to nie pozostaje ci nic innego jak wnieść protest - ale
    > pamiętaj, że masz na to nie więcej niż 7 dni od dnia kiedy się o tym

    Specyffikacje niestety dopiero teraz przejzalem, a 7 dni niestety minelo.
    W ostetcznosci wpisze 2 osoby zamieszkale w tej spoldzielni (znajomi), a
    jak beda sie pytali mnie czy faktycznie pracuja u mnie to powiem ze
    zatrudnie ich na umowe zlecenie pod warunkiem ze wygram ten przetarg.

  • 6. Data: 2005-04-10 11:56:20
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

> [...]
    > jak beda sie pytali mnie czy faktycznie pracuja u mnie to powiem ze
    > zatrudnie ich na umowe zlecenie pod warunkiem ze wygram ten przetarg.

    Jak masz jeszcze czas to nie stoi nic na przeszkodzie abyś wys`lał kumpla po
    specyfikację istotnych warunków zamówienia i niech to ten kumpel wniesie
    protest :-).
    Weżmie siwz i następnego dnia złoży protest więc dochowa terminów

    Zakładam, że przetarg jest prowadzony na podstawie przepisów ustawy pzp

  • 7. Data: 2005-04-10 13:31:14
    Od: "netmax" <n...@o...pl>

    dostalem taka odpowiedz z jednej z grup:
    "jaki sens mam ten przetarg w mysl nowego prawa telekomunikacyjnego?
    to chyba tylko po to on jest zeby prezes wziol w lape"
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2004/1800.htm
    Podobno w mysl nowego prawa telelekomunkiacyjnego spoldzienia ma obowiazek
    wpuscic chetnego uslugodawce Internetu.
    Ktos wie cos wiecej na ten temat??

  • 8. Data: 2005-04-10 13:45:18
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    netmax napisał(a):

    > Podobno w mysl nowego prawa telelekomunkiacyjnego spoldzienia ma obowiazek
    > wpuscic chetnego uslugodawce Internetu.

    Ale o to nie zapytałes ;-)

    > Ktos wie cos wiecej na ten temat??

    Art. 140 PT

    M.

  • 9. Data: 2005-04-10 14:38:02
    Od: "netmax" <n...@o...pl>

    > Ale o to nie zapytałes ;-)

    > Art. 140 PT

    "Art. 140. 1. Właściciel lub użytkownik wieczysty nieruchomości jest
    obowiązany umożliwić operatorom oraz podmiotom, o których mowa w art. 4 pkt
    1, 2, 4, 5 i 8, ...."
    "Art. 2. Określenia użyte w ustawie oznaczają:
    27) przedsiębiorca telekomunikacyjny - przedsiębiorcę lub inny podmiot
    uprawniony do wykonywania działalności gospodarczej na podstawie odrębnych
    przepisów, który wykonuje działalność gospodarczą polegającą na dostarczaniu
    sieci telekomunikacyjnych, udogodnień towarzyszących lub świadczeniu usług
    telekomunikacyjnych, przy czym przedsiębiorca telekomunikacyjny, uprawniony
    do:
    a) świadczenia usług telekomunikacyjnych, zwany jest "dostawcą usług",
    b) dostarczania publicznych sieci telekomunikacyjnych lub udogodnień
    towarzyszących, zwany jest "operatorem";
    29) publiczna sieć telekomunikacyjna - sieć telekomunikacyjną wykorzystywaną
    głównie do świadczenia publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych;
    31) publicznie dostępna usługa telekomunikacyjna - usługę telekomunikacyjną
    dostępną dla ogółu użytkowników;"

    Czy wg tego jestem operatorem? Jak dla mnie nie.

  • 10. Data: 2005-04-10 14:39:45
    Od: "netmax" <n...@o...pl>

    Dodam, ze swiadcze usgi dostepu do Internetu na kilku innych osiedlach, ale
    ja w mysl tego prawa nie jestm operatorem.