  • Data: 2020-02-19 21:01:12
    Temat: Re: Przeszukanie
    Od: grzech <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-19 o 15:01, J.F. pisze:
    > Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Jest i ciag dalszy - CBA przyjechalo do NIK z nakazem prokuratura
    > przeszukania gabinetu prezesa.
    > Banasia nie ma, pracownicy chronia drzwi, bo przeciez moga tam byc
    > jakies tajne materialy, a w ogole prezes ma immunitet.
    >
    > Moje pytanie pozostaje - przeszukaja, Banas sie odwola, odwolanie
    > zostanie rozpatrzone pozytywnie ... i co z tego wynika ?
    >

    > J.

    Bedzie z tego wynikało, że odbyło się bezprawnie. W zależności od
    sytuacji osoby odpowiedzialne mogą być pociągnięte do odpowiedzialności
    dyscyplinarnej lub karnej. Można wystąpić o odszkodowanie. Wszelkie
    dowody uzyskane podczas takiego przeszukania nie mogą być dopuszczone na
    rozprawie(przykład agent Tomek i posłanka).