  • Data: 2008-10-11 10:04:42
    Temat: Re: Przeszukanie
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kit napisał:
    > Czy w trakcie przeszukania mieszkania prywatnego, Policja ma prawo zarzadac
    > ode mnie takich danych jak kod do sejfu, haslo do komputera (do systemu,
    > poczty, etc.) czy tez np. PIN do telefonu? Czy nie ujawniajac takich danych
    > moge pogorszyc swoja sytuacje poprzez "utrudnianie sledztwa"? Czy w ogole
    > mam obowiazek do podawania takich informacji?

    Nie masz obowiązku i nic Ci nie zaszkodzi.
    Jedyne co Ci może zaszkodzić to mówienie *czegokolwiek* bo nawet
    ziewnięcie wykorzystają przeciwko Tobie - przyznałeś się tym do winy jak
    nic.

    Polecam artykuł z Gazety Wyborczej - bodaj czwartkowej - na temat
    ekstradycji Mazura.
    Rewelacyjnie pokazuje jak prokuratorzy budują sobie fikcję na wróżbach a
    polscy sędziowie ją akceptują bez namydlenia.
    Tylko w USA sędzia okazał się przytomny. Co za skandal!

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.reputacja.net