    From: "js" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przesyłka - i po przesyłce.
    Date: Sat, 15 Jan 2005 17:56:39 +0100

    Użytkownik "Wacław Chromik" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:csbh9n$ac3$1@polsl.gliwice.pl...

    > Mój nick?? Proszę bardzo - MONT1. Kupujący pokrywa koszty wysyłki, mógł
    > opłacić sobie ubezpieczenie lub wysłać kurierem. Bardzo mi przykro za to
    > co się stało ale nie moge odpowiadać za warunki usług ustalone przez
    > kontahenta. Wydałem więcej kasy na zakupy w Allegro niż Ci się
    > kiedykolwiek przyśniło i zawsze zadbałem o to by towar do mnie dotarł.

    Skad wiesz ile ja wydalem na Allegro, ile sprzedalem?
    Co to w ogole za argument? Przypomina mi sie taki kawal :

    - Dzien dobry panie kierowco, prosze dokumenty,
    - Pan wie kim jest moj ojciec?!
    - To juz prosze z matka ustalac

    Na Allegro generalnie przyjelo sie, ze to Sprzedajacy ustala warunki
    wysylki, okresla czy akceptuje wysylke za pobraniem, okresla rowniez jej
    koszt. To sprzedajacy zawiera umowe z przewoznikiem.
    To sprzedajacy w razie jakiegokolwiek problemu reklamuje usluge. To na rece
    sprzedajacego wyplacane jest ew. odszkodowanie. To sprzedajacy powinien
    zabezpieczyc sie przed ew. roszczeniami ze strony kupujacego, ktore
    przekraczaja sume odszkodowania oferujac wysylke listem/paczka wartosciowa z
    wyrazym zaznaczeniem w tresci, iz w przypadku wyboru wysylki paczka zwykla
    sprzedajacy ogranicza swoja odpowiedzialnosc do kwoty ew. odszkodowania.

    --
    Wejdz jesli masz ochote na mala perwersje
    http://42.pl/url/ana